föstudagur, janúar 27, 2006

Január 26.

25 words

Activity jellegű játék otthonra. Szabály: a társad összesen huszonöt szót ért angolul. Mutogatni és rajzolni ér, azt viszont soha nem fogod megtudni, hogy a társad megértette-e, amit mondani akarsz.
A felhasználható szavak: yes, no, India, chapati, coffee, computer, two-wheeler, internet, water, English, I, you, lunch, Sir, telephone, custody, money, rupee, thanks, go, eat, ten minutes, toilet, Tsunami, Windows XP.
Kizárólag a fenti szavakkal fogalmazd meg a következő üzeneteket:
- Hívott egy ember telefonon, nem beszélt angolul, nem mondta a nevét, azt mondtam neki, hívjon vissza tíz perc múlva.
- Ha a motor sebességben van, kell a kézi gázt használni, vagy megy magától is?
- Megpróbáltam installálni a modemet, de annyira régi és annyira noname, hogy a Windows XP nem ismeri fel. És hát nem tudom a drivert letölteni a netről, mert ahhoz kellene a modem.
- Köszönöm, nem kérek több ételt, jól laktam. (Haladóknak: nem igazán szeretném megenni azt a félig rohadt sült halat, amit a sarki boltból hoztál, mert amikor tegnap este vizet vettem ott, már akkor is belepték a legyek. De azért köszönöm a kedvességedet.)
A legjobb megoldásokért egy doboz füstölő jár.

Épül a vécé

Lesz saját fürdőszobám itt az emeleten. Ehhez onnan van tégla, hogy a földszinten lebontanak egy falat.

1 ummæli:

Nafnlaus sagði...

Vazz Ádám, ha nekem egy ilyen ünnepségen kellett volna részt vennem, azt hiszem már a félénél megőrültem volna! Hát respekt Öregem, hogy ezt ilyen jól bírod, remélem marad még energiád! Egyébként a motor szinte ugyan úgy vezetendő kuplung-gáz szinten mint az autó, kicsi gáz kell neki még induláskor is, s nem ár lassan ereszteni a kuplungot az elején. De őszintén szólva amit írtál a közlekedésről engem is arról győz meg, hogy inkább skippeld ezt a skillt, ne legyél Te ottan Talmácsi :).