fimmtudagur, janúar 26, 2006

XP

Dragaim, pusszantalak benneteket, nincs floppy a laptopban, megis ennyire hulyenek tunok? :)))

Viszont feltelepitettem a gepre az XP-t, nem csak azert h felismerje a pendrive-ot hanem azert is hogy lehessen gyorsan normalisan dolgozni, szerencse h csak rovid ideig vagyok itt mert mindent teljesen atszerveznek :)

Szal ha vki erre teved meg, akkor szoljon a tobbieknek, hogy van uj feed, meg mostantol 1-2 naponta varhato, felteve ha tortenik velem barmi erdekes es nem mulik a grafomaniam (egyenlore nem mulik)

3 ummæli:

Nafnlaus sagði...

Ádám! Jó nagy meglepetés téged onnan Indiából olvashatni! Mióta feltetted a WiWre olvasom minden nap élményeid és már jobban rákattantam, mint a TV-re(elég volt hozzá 3 nap :) ), szóval THANKS :) minden jót és írj bármiről jó sokat
szia:Bodolay Zsuzsa

Nafnlaus sagði...

Nem gondoltam, hogy laptoppal vágsz neki Indiának!!! (bár egy idő után sejthettem volna aleveleidből...) Ha tudtam volna szóltam volna, hogy legyen rajta/hozzá kötve floppydrive. Én csak úgy csináltam, hogy, ha egy internet caféban gépnél voltam ott írtam a leveleket, és 2 percenként mentettem a floppyra, és végül onnan tudtam egyben elküldeni... A te eseted valóban nehezebb:-( Te hogy nem féltetted kivinni a laptopot...???

amúgy jók asztorik továbbra is!
Frö

ui:Ja, és ma van a Karinthyban öregdiák találkozó, nem jössz sztorizni?:-)

Nafnlaus sagði...

Hmm kivittél egy laptopot, meg pen drive-ot magaddal egy technikailag igencsak elmaradott helyre, s azt várod, hogy a 2.0 USB működjön az szarabbnál szarabb gépeken, oszt kérded, hogy marhaságnak tartjuk-e ezt? Igen ;), de hát mit várjon az ember egy pszichomókustól.
De látom azért boldogulsz!
Üdv,
Márk