föstudagur, janúar 20, 2006

technikai problemak

(avagy miert csak most)
Namost, van ugyan mindenhol internet, csak videken borzasztoan lassu, azonkivul a gepek is annyira elavultak, hogy eddig sehol nem ismertek fel a pendrive-omat, amire feltoltottem a rengeteg szoveget es kepet.
Most Mammalapuramban vagyok, ami egy tengerparti udulofalu sok feher emberrel, es itt vegre van olyan gep, amire ra tudtam kotni a kutyut, itt visszont annyira belassult a kapcsolat ot kep feltoltese utan, hogy a hatodikat mar nem is engedi.
Talan majd Chennai-ban megtalalom azt a gepet, amin van USB 2.0 es emellett meg gyors is.

Aki nem olvasott meg blogot: a legfrisebb van legfelul, a legelsok legalul. Elvileg minden alfejezetet kulon bejegyzesnek szantam de most nem tordelem be.

Preambulum: otodik napja vagyok Tamil Nadu videki reszen, tehat az itt leirt altalanossagok nem biztos, hogy igazak az egesz orszagra.

1 ummæli:

Nafnlaus sagði...

Tovább, tovább, élvezettel olvassuk.